5. 6. 2015 – Televize Prima, Blesk, Týden a Parlamentní listy rozšiřují ruskou propagandu?

Vedení televize Prima loni nařídilo manipulovat zprávy o uprchlících. Server HlídacíPes.org nám nabídl pohled do nitra novinářské branže, do našich duší. Informoval, že vedení televize Prima nařídilo svým novinářům, jak mají vysílat o uprchlících. Že je budou nadále ukazovat jako hrozbu. My je tady nechceme a vy je tak, pánové a dámy, vykreslíte. Stalo se to již loni, na poradě s redakcí 7. září.

Šéfredaktorka zpravodajství FTV Prima Jitka Obzinová tam řekla: „Jsme tady všichni zaměstnaní, máme zaměstnavatele, který má nějaký postoj. Jestliže ho akceptuji já, akceptuje ho vedoucí vydání, tak vy prostě poslechnete příkazů vedoucího vydání… Pokud to tak není, tak vlastně neakceptujete fakt, že jste tady zaměstnaní, a pak nemá cenu, abyste tady byli zaměstnaní.“ Pokud neposlechnou, poletí. Ruské praktiky v praxi na Primě.

Na masáži žurnalistů se podílel i místopředseda představenstva FTV Prima Holding Luboš Jetmar. Přišel s objevem, ukázala tajně pořízená nahrávka zveřejněná Hlídacím psem, že televize „je poměrně silný vlivový médium a ovlivňujeme většinový názor v týhletý zemi“. Poté vypouštěl věty hodné Martina Konvičky: „Já nevím, jestli někdo z vás by se chtěl dožít toho – nevím, jak máte velké děti, ale já mám devítiletou holčičku – já bych pak nechtěl za dvacet let, až jí bude třicet, aby musela chodit v burce a neměla vůbec žádný práva.“ Zřejmě z toho důvodu, že tento nacista něco nechce, tak ostatní musí podvádět a uvádět pouze a jenom negativní reportáže týkající se uprchlíků. Zpravodajství televize Prima je jednoznačné zadání – Uprchlíky vykreslit jako zrůdy. Kdo neposlechne, poletí.

Kdo by čekal od zaměstnanců Primy alespoň náznak cti a slušnosti, ten se spletl. Tedy až na jednoho, toho, kdo poslal nahrávku serveru HlidaciPes.org. Jeden by čekal danou čest a slušnost alespoň od jednoho člověka z týmu Primy. Roman Šebrle býval uznávaným sportovcem, u kterého se slušnost a čest, pokud to není dopingový hříšník, očekává. Bohužel. Právě v takovýchto situacích se ukazují skutečné lidské vlastnosti a Šebrle selhal. Doufejme, že jenom zde.

Máme tu naprostou jistotu – televize Prima manipuluje a lže ve svém zpravodajství. Rozšiřuje propagandu. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání zůstává v klidu, přestože naše zákony jasně určují povinnosti takovémuto zpravodajství. Lhát a šířit propagandu to není.

Ihned po zveřejnění této otřesné informace, která se týká celoplošného vysílání jedné komerční televize, se vyrojilo mnoho komentářů, většinou odsuzujících jednání vedení televize Prima. Žádný z nich neobsahuje další neuvěřitelnou skutečnost, kterou prozradila Olga Böhmová z Parlamentních listů v rozhovoru s Vilémem Čokem – článek ZDE. U komentátorů je patrné, že nesledují celé mediální dění, přestože se „pasují“ na mediální odborníky. Zářným příkladem budiž jistý Ondřej Neff.

Olga Böhmová z Parlamentních listů uvedla - Kromě našeho serveru ParlamentníListy.cz v ní mají údajně být i deník Blesk, týdeník Týden a televize Prima. Jedná se o spojení těchto 4 médií, která se domluvila, že nebudou objektivně informovat své čtenáře, posluchače a diváky, budou manipulovat s jejich míněním ku prospěchu ruské propagandy. Co je k tomu vede, to už Olga Böhmová neuvedla, ale lze snadno dovodit, že nerozlišují ruskou špínu od západní demokracie a ruské prachy jim nesmrdí, jak se říká.

A jak Böhmová uvedla, tak se i děje. Ani jeden z uvedených tzv. „objektivních“ zpravodajců například nezveřejňuje hlouposti, které vyřvává ruský agent Zeman na svých předvolebních mítincích. Jeden z příkladů je, že hranice mají hlídat Hasiči, protože mají vodní děla. Takovou pitomost z huby vypustí opravdu jenom retardovaný dementní člověk. Hasit případné požáry budou, zřejmě povinně, děti, nebo studenti. Všichni vidíme, komu soudruh Zeman poskytuje své rozhovory. Stejně tak vidíme, jak jeho nesmysly téměř nikoho nezajímají, všichni také vidíme, jak televize Prima, Blesk, Týden a Parlamentní listy již manipulují s názory občanů.

Už všichni chápou, proč soudruh Zeman vykřikuje o znárodnění České televize, už všichni víme, proč Okamurové, Velebové, Babišové a další komunisti a nacisti nechtějí v zemi skutečně nezávislá média, jako jsou Česká televize a Český rozhlas. Stejně nezávislý je náš komentátorský občasník, protože nejsme nikým placeni, naše komentáře píšeme ve volném čase, protože odmítáme přistoupit na odpornou komunisticko-nacistickou úderku, pod vedením soudruha Zemana. Tato komunisticko-nacistická úderka by nejlépe měla „pod dohledem“ veškerá zpravodajství, jako mají v televizi Prima, ve svém poslušném pejskovi. Je to snaha všech diktátorů, ovládat média, jako Hitler, Stalin, Putin, Zeman apod.

Pozitivní na celé věci je fakt, že tato špinavá kolaborantská hra televize Prima, Týdne, Blesku a Parlamentních listů je venku. Všichni víme,  že se na ně nemusíme dívat, nemusíme je číst. Všichni víme, kdo tu lže, podvádí a manipuluje s míněním obyvatel. Musíme se asi smířit i se skutečností, že Radu pro rozhlasové a televizní vysílání máme v naší zemi na pobírání tučných odměn, ne na zakročení a případně i odebrání vysílací licence takto jednajícím médiím, která zcela úmyslně rozvrací naši zemi za pomoci manipulací a lží.

Věřím, že si Česká televize a Český rozhlas nadále udrží svoji objektivitu a nezávislost, nadále nás budou informovat tak objektivně, jak nás dosud informují, bez ohledu na útoky komunisticko-nacistické úderky pod vedením soudruha Zemana. Věřím, že tyto ostrovy objektivity se nenechají zlomit nenávistí, kterou vůči nim komunisticko-nacistická úderka šíří. To přeji i nám všem demokratům, slušným a čestným lidem v této zemi.

 

 

 

 
TOPlist